Dutch German

Als er iets misgaat is dat in de eerste plaats altijd erg vervelend. Daarom doen we er alles aan om dat te voorkomen. Is voor zowel jou als voor ons erg prettig! Toch gaat er wel eens iets mis. We doen ons uiterste best om dat zo snel mogelijk op te lossen en op een goede manier.

We raden aan om  de fiets jaarlijks te laten controleren door een fietsenmaker. Je kunt onderdelen altijd nabestellen bij ons en zelf monteren. Lukt dat echt niet, kom dan even langs voor een reparatie.

Als er echt iets mis is met de fiets, dan valt dit onder garantie. De duur van de garantie is per merk afhankelijk. Wij hanteren het volgende gemakkelijke stappen-systeem voor garantie:

Stap 1:Neem eerst contact op 

Wanneer je een fiets voor garantie hebt, bel naar 06-30141343 OF 06-30795522. Houd altijd het ordernummer en een omschrijving van het probleem bij de hand.

Stap 2: Retourneren

Bij een garantie of defect kunnen wij je vragen de fiets te retourneren. Verpak het product zeer degelijk om beschadigingen te voorkomen. De verzendkosten voor het retourneren van de fiets zijn voor je eigen rekening.

Stap 3: Afhandeling

Wij zullen de garantie afhandeling op ons nemen. Goederen met gebreken die terecht onder de garantie vallen zullen worden gerepareerd of worden vervangen door eenzelfde of gelijkwaardig product. Hiervoor betaal je natuurlijk geen verzendkosten, dat is op onze kosten.

Belangrijk voor garantie

Beperkte garantie op slijtagedelen als wielen, verlichting, binnenbanden en buitenbanden. Garantie is hier alleen van toepassing wanneer de klacht onmogelijk door het gebruik veroorzaakt kan zijn.

In geval van twijfel over garantie, zal de mening van onze leverancier bepalend zijn.

 

Afwijkende garantievoorwaarden worden vermeld bij de productomschrijving of op de factuur.